tiistai 30. syyskuuta 2014

Ylioppilaskuvia

Ylioppilasjuhlista ja näiden kuvien ottamisestakin on jo aikaa, mutta syksyn kirjoitusten päättymisen kunniaks ajattelin silti julkasta näitä täällä. Oon tosi iloinen siitä, että mun kuvat otettiin Hailuodossa mulle rakkaassa ympäristössä. Ja siitä, että kuvaajana toimi nimenomaan Anne-Maria. Näistä tuli ihan mun tyylisiä ja just sellaisia kuin halusinkin!
 
Mulla oli kuvatessa tosi hauskaa, vaikkei kuvattavana oleminen ole mulle mitenkään vuoden mieluisinta puuhaa. Tai olisi ehkä, jos en aina näyttäis jotenkin oudolta pallopäältä joka kuvassa. Annella onneksi on silmää ja taitoa kuvien suhteen ja niin saatiin mullekin onnistuneet yo-kuvat! Ja oli vielä kaiken lisäksi oikeasti aika hauskaa. Otettiin mun kevään Hailuotoreissulla jo vähän "harjoituskuvia", eli ei tässä ihan kylmiltään menty.
 
Mainittakoon vielä, että assistentin tehtävää hoiti Timo, joka ansaitsee suorituksestaan kunniamaininnan.
 
IMG_5345 IMG_5742-horz IMG_5387 IMG_5900 IMG_5346

4 kommenttia: