maanantai 22. syyskuuta 2014

Hip hei

Yleensä en oo mitenkään erityisesti maanantaivihaaja (johtunee siitä, että se on vakiovapaapäivä hehe), mutta tänään olen. Mulla nousi päivällä kesken äikän ylioppilaskokeen kuume, päässä jyskytti ja oli niin vietävän huono olo. Eli olenpahan mäkin päässyt osalliseksi tästä kuuluisasta syysflunssasta. Minä, joka en ole koskaan kipeenä! Voitte vaan arvata miten korkeelle mun ärsytysprosentti oli kohonnut siinä vaiheessa, kun kiikutin ei niin viimeistelyn esseen valvojan pöydälle.  Jos jostain olin iloinen niin siitä, että olin aamulla päättänyt tulla pyörän sijaan bussilla. 8km pyöräily tästä oliskin vielä puuttunut.
IMG_0704 IMG_0737 IMG_0690
Kaikki kuvat on muuten joku aika sitten tehdyltä valokuvausretkeltä Matinkylästä. Käytiin Margin kanssa ostamassa Ison Omenan Finnkinosta poppareita (parasta) ja mentiin venesatamaan hengaamaan.
 

6 kommenttia:

  1. Myös täällä kärsitään syysflunssasta, vaikka en ikinä juurikaan ole kipeänä :/ Paranemisia!

    VastaaPoista
  2. Itekin sairastin syysflunssan pari viikkoa sitten ja sopivasti keskellä koeviikkoa.. :/ noh. selvisin kuitenki buranan voimalla jokaisen kokeen, eikä mulle noussu kuumetta missään vaiheessa oikeen kunnolla. :)
    Tosi upeita kuvia sun blogissa! :) ja kivan mittasia nää tekstitkin. Liityin ehdottomasti lukijaksi! :)

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi tyhmää sairastua kesken koeviikon, toivottavasti sulla meni kuitenkin ihan hyvin!
      Kiitos paljon ja tervetuoa! :)

      Poista
  3. Itse olin lukiossa melkeen joka koeviikolla flunssassa, mutta onneksi kirjotuksista selvisin terveenä :D Toivottavasti meni kuitenkin hyvin kuumeesta huolimatta!

    VastaaPoista
  4. äh mahtoi ärsyttää tuo typerä kuume! :< Mutta nätti postaus!! :--)

    VastaaPoista