keskiviikko 3. syyskuuta 2014

What's up?

Perfektionisti mun sisällä repii hiuksia päästään, kun lisään tänne kännykkäkuvia. Attelin nyt kuitenkin, että teen tästä itselleni niin paljon kivempaa ja helpompaa jos edes joskus sallin puhelinkuvien lisäämisen. Että ehkä me kaikki selvitään vähän heikomman kuvalaadun kanssa. Ehkä.
14929200269_7ef7141816_o-horz Viimiset kaks vuotta oon julistanut isoon ääneen miten en koskaan ikinä missään tilanteessa aio ostaa Kånkenia. Ihan vaan, koska kaikilla muillakin on se ja koin ilmeisesti olevani jotenkin parempi ihminen aina niin uniikin Marimekon olkalaukkuni kanssa. (se oli sitäpaitsi violetti eikä sitä väriä enää valmisteta) Mutta mikäs se siinä nyt roikkuukaan, ihka oikea Kånken! Ihan vaan, koska kaikilla muillakin on sellainen, enkä sitten kuitenkaan halunnut jäädä paitsi hienon repun tuomasta onnesta. Oikeanpuoleinen kuva havainnollistaa ostamisen jälkeisiä fiiliksiä. Kannatti siis ostaa!
14845189498_41de17cfed_o-horz Ja arvatkaa mitä! Mulla on töitä. Oon virallisesti vahtimestari ja mulla on Espoon Tuomiokirkkoseurakunnan sähköpostiosoite, josta salaa haaveilin koko kesän. Koska onhan se nyt paljon coolimpi kuin hotmail, gmail tai saunalahti. Työn tuoma ikävä sivutuote on se, että isi sanoo mua nykyään kotonakin vaksiksi. Great? Oon myös yrittänyt lukea Hesarista joka aamu muutakin kuin ne sarjakuvat. Vähän vaihtelevin tuloksin tosin.
 
Oon tällä hetkellä aika innoissani kaikesta paitsi siitä, etten pääsekään syksyn odotetuimpaan partiotaitokilpailuun. Ja siitä, että ensiviikon tiistaina on ruotsin yo-kuuntelu. Vähän kai tässä jo olikin ikävä sinne kylmään ja vetoisaan saliin.

4 kommenttia:

  1. Ihanan selkee blogi! Ja kuvat on niin hienoi, ettei niistä huomaa, että ovat puhelimella otettuja. Oot muuten tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tosi paljon! Ja hyvä jos ei huomaa :D

      Poista
  2. Ei todellakaan huomaisi, että on kännykällä otettuja kuvia! :0 Kiva postaus ja olisi kiva tietää mitä pistät leipiesi päälle avokadon lisäksi? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä! :D Ton kuvan leipien päällä on avokadon lisäks vaan vähän oliiviöljyä ja sitruunapippuria, joskus laitan kans salaatinlehtiä yms.

      Poista