sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Tuntuu kuin olisi ulkomailla

Tehtiin isin kanssa yhden yön venereissu Suomenlinnaan, oli muuten hienoa ja kivaa ja fiilis vähän kuin ulkomaanmatkalla! Pimeät tunnelit skippasin, koska en uskaltanut mennä yksin (miten niin luen liikaa dekkareita?) eikä isi suostunut tulemaan mun mukaan. Mun sisäinen pikkupoika olis kuitenkin ehkä vähän halunnut juosta tunneleissa ja leikkiä sotaa, mut hillitsin itseni niin kuin aikuisen ihmisen kuuluu. (voitte silti olla varmoja että vielä jonain päivänä valloitan Suomenlinnan jokaisen kolon villi sotamaalaus kasvoillani) Ja koska olen vuoden innokkain veneilijä, tästä retkestä tulikin mun kesän ensimmäinen ja viimeinen. Mutta oli kivaa!
Nauttikaa kuvista, niitä tulee varmasti jossain välissä vielä vähän lisääkin.
IMG_0817 IMG_0829 IMG_0832 IMG_0839 IMG_0820 IMG_1075

6 kommenttia:

  1. Oi miten kauniita kuvia! Yllätyin ihan, että sulla on vain muutama lukija :o Korjaan vähän tätäkin vääryyttä, jään siis seurailemaan sua :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kommentti! Mä oon pitänyt tätä vasta niin vähän aikaa, että olis aika yllättävää jos olis paljon lukijoita :D Mutta kiva, jos tykkäät ja tervetuloa!

      Poista
  2. Todella ihania kuvia! Oot tosi taitava :) Millä otat kuvasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Runkona mulla on Canon EOS 600D, minkä kanssa käytän useimmiten Canon EF 50mm 1.4 -objektiivia.

      Poista
  3. Coolio vähänkö hienoja noi kuvat!!!! ja tykkään tän uuden blogin hengestä x) t. vaihtarikaveri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon ja tosi kiva, että tykkäät! Apua en yhtään tiedä kuka oot, paitsi ehkä ihan ihan vähän arvaan... Mut en niin paljon et uskaltaisin sanoo ääneen! :D

      Poista