lauantai 13. kesäkuuta 2015

Petra

Kuinka monta tuntia tarvitaan ylioppilaskuvien ottamiseen? Ainakin viisi, jos välillä tulee nälkä ja on pakko käydä syömässä ja ostamassa karkkia ja kuivattuja hedelmiä ja ottaa kuvia ainakin neljässä eri paikassa eri puolilla Espoota. Saatiinpahan kuitenkin otettua ja oon näihin ihan älyttömän tyytyväinen! Petra on kaunis, kuten aina, eikä kuvauspaikoissakaan ollut juuri valittamista. Mitä tykkäätte?

Tutustuttiin Petran kanssa joskus ala-asteella partiossa, mutta hengattiin yhdessä myös koulussa. Petrasta tuli mun paras kaveri melkein heti, oltiin jotenkin aika samalla aaltopituudella.Välillä ollaan ignoorattu toisemme huolella melkein puolen vuoden ajan ja sitten taas sovittu, vaikkei oikeastaan oltaisikaan riidelty. Meitä yhdistää rakkaus poppareihin, jäätelöön, eläinhuumoriin ja metsäretkiin. Petra vähän niin kuin kuuluu perheeseen ja äitikin aina kyselee, milloin Petra tulee taas kylään. Kaikki meillä tykkää Petrasta ihan hirveästi, mukaan lukien mun nelivuotias veljenpoika, joka olisi mun ylioppilasjuhlien jälkeen tahtonut mennä Petralle yö-kylään.

Sain Petralta osana ylioppilaslahjaa kirjeen, jossa sanottiin kauhean paljon kaikkea ihanaa. Luen sen kirjeen aina, kun oon epävarma ja edelleen meinaan itkeä joka kerta. Voisin sanoa Petralle täsmälleen samoja asioita. Tällä hetkellä etenkin tämän: "Loppujenlopuksi tärkeintä on se, että on onnellinen ja elää oman sydämen mukaan."

IMG_0267 IMG_0182 IMG_0121 IMG_0256 IMG_0164 IMG_02301 IMG_0144

1 kommentti: