sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Hetta - Pallas

Just nyt oon ihan hirveän onnellinen. Jalkoihin sattuu, parvekkeella on rinkallinen haisevia tavaroita, väsyttää vietävästi ja kasvojen kosteusaste vastaa Saharaa, mutta oon silti onnellinen. Monen vuoden haaveilun jälkeen pääsin vihdoin Lappiin vaeltamaan ja se oli maailman siisteintä! Upeat tunturimaisemat, keskiyön aurinko, jylhät kurut, tunturipurot, vaihteleva maasto,  saunan lämpö pitkän sadepäivän jälkeen, pureva kevättuuli ja raekuurot tekivät sen verran lähtemättömän vaikutuksen, ettei tämä varmastikaan jäänyt viimeiseksi lapinvaellukseksi. Seurassakaan ei toki ollut valittamista, jutut vaihtelivat levottomista tosi levottomiin.
 
Perillä Torassiepissä oli aikamoinen voittajafiilis. Pakko myöntää, että oli aika rankkaa ja viimeiset kilometrit kulkivat jo aika erittäin väkisin. Saunan ja porokeiton jälkeen kuitenkin hymyilytti taas! Oli niin hauska viikko, voisin lähteä uudestaan vaikka heti! Tai ehkä viikon päästä, nyt pieni lepotauko on enemmän kuin tarpeen.
 
IMG_0009 IMG_9625 IMG_9947 IMG_9612 IMG_9920 – kopio IMG_9659 IMG_9736 IMG_9682 IMG_9709 IMG_9590 IMG_9848 IMG_9889 IMG_9754 Mä yritän nyt taas ihan tosissani palata blogin pariin. Mun työt seurakunnalla loppui pari viikkoa sitten ja nyt olen ihan vaan lomalla elokuun loppuun saakka, eli aikaa ainakin riittää! (intoakin)

ps. Näitä vaelluskuvia on aivan sairaan paljon, haluatteko nähdä lisää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti