tiistai 27. tammikuuta 2015

Joo olen vielä täällä

Moi taas pitkästä aikaa! Oon ollut vähän kiireinen ja paljon saamaton ja skipannt kokonaan kaikki ajatuksetkin blogista. Oon myös muuttanut ja kotiutunut lähelle rataa, lähelle töitä, kauemmas partiosta ja perheestä ja parempien yhteyksien päähän syksyllä alkavasta koulusta. Oon ripustanut verhoja, kantanut laatikoita, kasannut huonekaluja ja hakannut taulukoukkuja seinään. Nyt täällä näyttää ja tuntuu ihan mun kodilta! Vieraitakin on käynyt, se on kivointa ikinä! Teetä, varavillasukkia ja torkkupeittoja on useammankin tarpeisiin ja oon onnellinen jokaisesta kyläilijästä. Pidän tästä vähän uudenlaisesta elämästä, mutta on silti kivaa ettei kotikotiin ole kauhean pitkä matka.
  IMG_2562 IMG_2523-horz IMG_2553

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti